O firmie | Kontakt | Pomoc | Regulamin

Pomoc

Formy dostawy

  • Kurier Siódemka/GLS - Dostawa w 24h pod wskazany adres. Przesyłki do 30kg dostarczane bezpośrednio do rąk odbiorcy. Przesyłki powyżej 30kg dostarczane pod lokal odbiorcy (wniesienie do mieszkania/domu w zakresie odbiorcy lub za dodatkową opłatą).
  • Poczta Polska - Dostawa w 2-5 dni robocze pod wskazany adres. Listonosz dostarcza przesyłkę do rąk własnych lub zostawia do odebrania w najbliższym urzędzie pocztowym (nie mamy wpływu na to). Ta forma dostawy dostępna jest tylko dla produktów o niewielkich gabarytach i masie poniżej 10kg.
  • Dowóz w Krakowie - Dostarczenie zamówienia naszym firmowym transportem do rąk własnych klienta na terenie Krakowa.

Kurierzy najczęściej dzownią przed dostawą. Nie jest to jednak ich obowiązkiem!
Nie mamy możliwości zmusić kuriera żeby na pewno zadzwonił. Jest to technicznie niemożliwe.
Kurier dostarcza paczkę pod wskazany adres w godzinach 9-16.
Jeżeli Państwo przebywają w tych godzinach pod innym adresem (np. w pracy) polecamy rozważyć podanie tego właśnie adresu.
Jeżeli paczka ma zostać dostarczona na konkretną godzinę - prosimy o kontakt - jest to usługa dodatkowo płatna.

Koszt dostawy

Aby sprawdzić koszt wysyłki należy dodać produkty do koszyka.
W koszyku wyświetlają się dostępne opcje i ceny dostawy.
Przy zamówieniach powyżej 500 zł dostawa gratis
(nie dotyczy części gabarytowych oraz części w promocyjnej cenie).

UWAGA, nie wysyłamy następujących produktów:
- części których wymiary wykraczają poza limit firmy kurierskiej (długość ponad 220cm)
- szyb samochodowych, masek silnika.
- akumulatorów "obsługowych" czyli z otwieranymi celami (z korkami).
Jeżeli klient zamówi taki produkt i wybierze wysyłkę, zamówienie zostanie anulowane.
Zawsze dostępny jest odbiór osobisty lub dostawa na terenie Krakowa.

Termin dostawy

Przesyłki kurierskie wysyłane są codziennie i dostarczane na następny dzień roboczy.
Przesyłki pocztowe wysyłane są średnio 2 razy w tygodniu i dostarczane do kilku dni roboczych.
W pzypadku pilnych zamówień zdecydowanie polecamy kuriera jako najszybszą formę dostawy.

Zwroty

Towar zakupiony wysyłkowo można zwrócić do 14 dni. Nie trzeba podawać przyczyny.
Koszt odesłania towaru do sprzedawcy pokrywa klient.
Zwracany towar nie powinien nosić śladów używania.
Z towarem należy odesłać oryginalne opakowanie, instrukcje itd. czyli wszystko co zawierało się w zestawie.
W przypadku zniszczenia/widocznego zużycia/niekompletnego produktu wartość zwrotu zostanie odpowiednio obniżona.
Do zwracanych towarów należy załączyć wypełniony formularz zwrotu [ PDF | DOC ].
Towar należy odesłać na adres: 31-801 Kraków, Broniewskiego 1, z dopiskiem: Autowanda - zwrot.
Pieniądze zostaną zwrócone klientowi do 14 dni po odstąpieniu od umowy.

Reklamacje

Każdy produkt zakupiony w naszej firmie podlega ustawowej gwarancji konsumenckiej z tytułu niezgodności towaru z umową.
Ponadto niektóre produkty posiadają odrębną gwarancję producenta.
W przypadku składania reklamacji klient powinien określić czy powołuje się na ustawową niezgodność towaru z umową czy też na gwarancję producenta (o ile taka jest).
Okres gwarancji ustawowej na niezgodność towaru z umową wynosi 2 lata dla osób fizycznych i 1 rok dla podmiotów gospodarczych.
W celu złożenia reklamacji należy dostarczyć reklamowany towar razem z formularzem reklamacyjnym [ PDF | DOC ] pod adres: 31-801 Kraków, Broniewskiego 1, z dopiskiem: Autowanda - reklamacja.

Kaucja

Niektóre produkty w ofercie pochodzą z fabrycznej regeneracji.
Są to głównie produkty których "korpus" (lub inaczej "rdzeń") podlega ponownemu wykorzystaniu.
Takimi produktami są na przykład: kompresory klimatyzacji, przekładnie kierownicze, pompy hydrauliczne, zaciski hamulcowe itp.

Przy zakupie takich produktów doliczana jest kaucja. Koszt kaucji podany jest obok ceny produktu.
Kaucję można odzyskać po dostarczeniu do sprzedawcy starej części.
Stara część musi być identycznego typu jak nowa oraz musi być zużyta w sposób "naturalny".
Sprzedawca nie podejmuje decyzji o zwrocie kaucji. Stan "rdzenia" ocenia i przyjmuje lub odrzuca producent.
Przykładowe wady które dyskwalifikują produkt do regeneracji: popękany korpus, urwane zaczepy, zerwane gwinty itp.
Produkt na wymianę należy odesłać w oryginalnym pudełku które zostało po zakupie nowej części.
Sprzedawca nie gwarantuje pomyślnego przyjęcia "rdzenia" przez producenta.
Aby uzyskać szczegółowe informacje zapraszamy do kontaku z obsługą sklepu.

Ceny i dostępność

Ogromna ilość towarów i dostawców powoduje że ceny oraz dostępność towarów są aktualizowane co kilka dni.
W związku z tym może się zdarzyć sytuacja, że dany produkt będzie już niedostępny albo jego cena będzie nieaktualna.
Wtedy niezwłocznie poinformujemy klienta i zaproponujemy zamiennik lub ten sam produkt w możliwie zbliżonej cenie.

Pliki cookie

W dniu 22 marca 2013 roku weszła w życie nowelizacja Ustawy Prawo Telekomunikacyjne zgodnie z którą, informujemy że nasza strona korzysta
z plików cookie w celu realizacji usług jak również gromadzenia anonimowych danych statystycznych.
Informujemy zgodnie z ustawą, że mają Państwo prawo wyłączyć korzystanie z plików cookie w używanej przez siebie przeglądarce internetowej
za pomocą zmiany konfiguracji tej przelądarki (szczegółowe instrukcje znajdą Państwo na stronie producenta przeglądarki).
Bez plików cookie nie będzie jednak możliwe poprawne korzystanie z naszej strony a w szczególności rejestracja, logowanie i składanie zamówień.