36,90 zł

Dostępność:
1 dzień roboczy
Dostawa:
Wysyłka lub odbiór osobisty
MOBIL
  • Producent: MOBIL
  • Kod produktu: B67C77
  • Waga: 0,950 kg
  • Stan: Oryginalny, nowy
Parametry:
  • Klasa lepkości SAE: 5W40
  • Klasa jakości ACEA: A3; B3; B4
  • Klasa jakości API: SL; SM; SN
  • Specyfikacja: MB 229.3; BMW LL-01; VW 502.00; VW 505.00; PORSCHE A40; RENAULT RN 0700; RENAULT RN 0710; CITROEN B71 2296; PEUGEOT B71 2296
  • Pojemność [litr]: 1

Opis produktu

Mobil Super™ 3000 X1 5W-40 to w pełni syntetyczny olej silnikowy, który zapewnia długą żywotność silnika w samochodach różnego typu i o różnym okresie eksploatacji dzięki lepszej ochronie w szerokim zakresie temperatur.

 

Właściwości i zalety

Oleje Mobil Super 3000 mają ustaloną markę w branży, tak więc stosujący je kierowcy mają gwarancję optymalnego działania silnika w swoim pojeździe. Mobil Super 3000 X1 5W-40 zapewnia:

  • lepsze właściwości ochronne w wysokich temperaturach
  • lepsze parametry przy rozruchu na zimno
  • lepszą czystość silnika i zapobieganie osadom
  • większą ochronę przeciwzużyciową

 

Zastosowania

Produkty Mobil Super 3000 zostały opracowane z myślą o kierowcach, którzy stosują je w silnikach swoich pojazdów aby uzyskać ochronę i sprawność silnika lepszą niż przy stosowaniu konwencjonalnych lub półsyntetycznych olejów. Firma ExxonMobil zaleca Mobil Super 3000 X1 5W-40 kierowcom, którzy często użytkują swoje pojazdy w trudnych warunkach drogowych. Olej ten może przyczynić się do zmniejszenia uszkodzeń spowodowanych częstym wysokim obciążeniem silnika:

  • w różnych rodzajach silników
  • w silnikach benzynowych i w silnikach Diesla nie wyposażonych w filtry cząstek stałych (DPF)
  • w samochodach osobowych, samochodach sportowo-użytkowych, lekkich ciężarówkach i furgonetkach
  • do jazdy po drogach szybkiego ruchu i w ruchu miejskim
  • w silnikach wyczynowych
  • do jazdy w warunkach drogowych od normalnych po często trudne
  • w silnikach z turbodoładowaniem i z wtryskiem bezpośrednim

Należy zawsze sprawdzić instrukcję obsługi użytkownika pojazdu pod kątem zalecanej klasy lepkości i specyfikacji.