Pomoc
Formy dostawy
- Kurier Siódemka/GLS - Dostawa w 24h pod wskazany adres. Przesyłki do 30kg dostarczane bezpośrednio do rąk odbiorcy. Przesyłki powyżej 30kg dostarczane pod lokal odbiorcy (wniesienie do mieszkania/domu w zakresie odbiorcy lub za dodatkową opłatą).
- Poczta Polska - Dostawa w 2-5 dni robocze pod wskazany adres. Listonosz dostarcza przesyłkę do rąk własnych lub zostawia do odebrania w najbliższym urzędzie pocztowym (sprzedawca nie ma na to wpływu). Ta forma dostawy dostępna jest tylko dla produktów o niewielkich gabarytach i masie poniżej 10kg.
- Paczkomaty INPOST - Dostawa w 1-2 dni robocze do wybranego paczkomatu. Paczka czeka na Ciebie przez kolejne 48h w wybranym paczkomacie. Odbieraj paczki kiedy chcesz! Paczkomaty czynne są 24h. Maksymalna waga paczki 20kg i wymiary 410 x 380 x 640 mm.
- Dowóz w Krakowie - Dostarczenie zamówienia naszym firmowym transportem na terenie Krakowa.
Prosimy o zamawianie kuriera na adres pod którym są Państwo dostępni w godzinach 9:00-15:00.
Kurier może przybyć bez uprzedzenia ponieważ formalnie nie ma obowiązku telefonicznego kontaktu przed dostawą.
Jeżeli paczka ma zostać dostarczona na konkretną godzinę lub w sobotę - prosimy o kontakt - jest to usługa dodatkowo płatna.
Nie wysyłamy następujących produktów:
- części których wymiary wykraczają poza limit firmy kurierskiej
- szyb samochodowych, masek silnika, drzwi, klap bagażnika
- akumulatorów "obsługowych" czyli z otwieranymi celami (z korkami)
Koszt dostawy
Aby sprawdzić koszt wysyłki należy dodać produkty do koszyka.
W koszyku wyświetlają się dostępne opcje i ceny dostawy.
Przy zamówieniach powyżej 399,00 zł dostawa gratis.
Przy zamówieniach powyżej 30kg, zamówienie rozdzielamy na paczki po 30kg. Darmowa dostawa obejmuje tylko pierwszą paczkę.
(nie dotyczy części gabarytowych oraz części w promocyjnej cenie).
Cennik dodatkowych usług kurierskich:
Usługa | Cena |
---|---|
Doręczenie przesyłki do godz. 10:00 kolejnego dnia roboczego | +20,00 zł |
Doręczenie przesyłki do godz. 12:00 kolejnego dnia roboczego | +10,00 zł |
Doręczenie przesyłki w sobotę | +25,00 zł |
Doręczenie przesyłki w sobotę do godz. 10:00 | +45,00 zł |
Doręczenie przesyłki w sobotę do godz. 12:00 | +35,00 zł |
Koszt dodatkowych usług zostanie doliczony do ceny podstawowej wysyłki.
Produkty ponadgabarytowe
Paczki ponadgabarytowe wysyłamy za dodatkową opłatą 109,00 zł brutto.
Łączny koszt wysyłki zostanie obliczony po dodaniu produktu do koszyka.
Istnieje możliwość wysyłki niektórych części gabarytowych bez dopłaty jeżeli paczka po zapakowaniu produktu nie przekroczy dopuszczalnych wymiarów.
Klient zostanie poinformowany o takiej możliwości przez pracownika sklepu.
Informacje o ostatecznym koszcie wysyłki można uzyskać również przed zakupem kontaktując się z nami.
"Gabaryt" to paczka o długości powyżej 200cm lub sumie obwodu i najdłuższego boku powyżej 3 metrów.
Termin dostawy
Przesyłki kurierskie wysyłane są codziennie i dostarczane na następny dzień roboczy.
Przesyłki pocztowe wysyłane są co 2 dni robocze i dostarczane do kilku dni roboczych.
W przypadku pilnych zamówień zdecydowanie polecamy kuriera jako najszybszą formę dostawy.
Zamówienia złożone do godziny 11:00 w dniu roboczym są realizowane tego samego dnia.
Zamówienia złożone między 11:00 a 14:00 mogą być zrealizowane tego samego dnia pod warunkiem dostępności towaru.
Jeżeli w danym dniu roboczym nie mamy dostępności wszystkich towarów z zamówienia, zamówienie zostaje przesunięte na następny dzień roboczy.
Nasze magazyny zapełniane są codziennie świeżym towarem od dostawców dzięki czemu zamówienia są najczęściej realizowane najpóźniej na następny dzień roboczy.
W przypadku dłuższych opóźnień w realizacji zamówienia skontaktujemy się niezwłocznie i wyznaczymy najbliższy termin realizacji.
Zwrot
Towar zakupiony przez internet można zwrócić do 14 dni bez podania przyczyny.
Przyjmujemy zwroty całego zamówienia lub częściowe.
Koszt odesłania towaru do sprzedawcy pokrywa klient.
Zwracany towar nie powinien nosić śladów używania.
Towar musi zostać zwrócony w oryginalnym opakowaniu i kompletny (wszystkie elementy, akcesoria, dokumenty otrzymane z produktem).
Prosimy nie naklejać taśmy ani żadnych nalepek bezpośrednio na oryginalne opakowanie zwracanego towaru.
W przypadku zniszczonego/używanego/niekompletnego produktu wartość zwrotu zostanie zgodnie z kodeksem konsumenckim odpowiednio obniżona.
Do zwracanych towarów należy załączyć wypełniony formularz zwrotu
Zwrot można dostarczyć w wybrany sposób:
- Przesyłką lub osobiście do naszej siedziby: AUTOWANDA, Władysława Broniewskiego 1, 31-801 Kraków.
Reklamacja
Każdy produkt zakupiony w naszej firmie podlega ustawowej gwarancji konsumenckiej (rękojmi) z tytułu niezgodności towaru z umową.
Ponadto niektóre produkty posiadają odrębną gwarancję producenta.
Klient składający reklamację musi wybrać uprawnienie z którego korzysta:
- z rękojmi (ustawowej niezgodności towaru z umową)
- z gwarancji producenta (dobrowolne świadczenie producenta na wybrane produkty), o ile taka jest
W celu złożenia reklamacji należy dostarczyć reklamowany towar razem z formularzem reklamacyjnym.
Reklamację można dostarczyć w wybrany sposób:
- Przesyłką lub osobiście do naszej siedziby: AUTOWANDA, Władysława Broniewskiego 1, 31-801 Kraków.
Kaucja
Produkty z kaucją są to części pochodzące z fabrycznej regeneracji.
Są to podzespoły których "korpus" (lub inaczej "rdzeń") może podlegać ponownemu wykorzystaniu.
Takimi podzespołami są na przykład: kompresory klimatyzacji, przekładnie kierownicze, pompy hydrauliczne, zaciski hamulcowe itp.
Przy zakupie takich produktów doliczana jest kaucja. Koszt kaucji podany jest obok ceny produktu.
Kaucję można odzyskać po dostarczeniu do sprzedawcy starej części.
Stara część musi być identycznego typu jak nowa oraz musi być zużyta w sposób "naturalny".
Sprzedawca nie podejmuje decyzji o zwrocie kaucji. Kwalifikację "rdzenia" ocenia i wyznacza producent.
Przykładowe wady które dyskwalifikują produkt do regeneracji: popękany korpus, urwane zaczepy, zerwane gwinty itp.
Produkt na wymianę należy odesłać w oryginalnym pudełku które zostało po zakupie nowej części.
Aby uzyskać szczegółowe informacje zapraszamy do kontaktu z obsługą sklepu.
Ceny i dostępność
Ogromna ilość towarów i dostawców powoduje że ceny oraz dostępność towarów są aktualizowane co kilka dni.
W związku z tym może się zdarzyć sytuacja, że dany produkt będzie już niedostępny albo jego cena będzie nieaktualna.
Wtedy niezwłocznie poinformujemy klienta i zaproponujemy zamiennik lub ten sam produkt w możliwie zbliżonej cenie.
Bezpieczne przesyłki
Naszym priorytetem jest bezpieczne zapakowanie towaru i dostarczenie go do Państwa w idealnym, nienaruszonym stanie.
Może się zdarzyć że opakowanie produktu zostanie otwarte w celu zabezpieczenia znajdującej się w środku części.
Każda przesyłka jest pakowana pod nadzorem kamer. Sprzedawca dysponuje nagraniami w przypadku niejasności lub sporów.
Pliki cookie
W dniu 22 marca 2013 roku weszła w życie nowelizacja Ustawy Prawo Telekomunikacyjne zgodnie z którą, informujemy że nasza strona korzysta
z plików cookie w celu realizacji usług jak również gromadzenia anonimowych danych statystycznych.
Informujemy zgodnie z ustawą, że mają Państwo prawo wyłączyć korzystanie z plików cookie w używanej przez siebie przeglądarce internetowej
za pomocą zmiany konfiguracji tej przeglądarki (szczegółowe instrukcje znajdą Państwo na stronie producenta przeglądarki).
Bez plików cookie nie będzie jednak możliwe poprawne korzystanie z naszej strony a w szczególności rejestracja, logowanie i składanie zamówień.
Oświadczenie RODO
Informujemy że wszystkie dane przekazane przez klienta służą wyłącznie realizacji umowy zawartej z klientem. Jako realizację umowy rozumie się czynności niezbędne do skontaktowania się z klientem, wydania towaru klientowi i pobrania od klienta płatności. Dane klienta nie są wykorzystywane i przekazywane innym podmiotom poza procesem realizacji zamówienia. Podmiotami które mogą otrzymać dane klienta są wyłącznie firmy transportowe przewożące przesyłkę określone w momencie składania zamówienia (Poczta Polska, GLS, itp.). Klient może zapytać sprzedawcę o swoje dane. Sprzedawca usuwa trwale dane klienta z bazy danych na wniosek klienta. Klient którego dane zostały usunięte może ponownie skorzystać z oferty sklepu i podać ponownie swoje dane.