Tarcza hamulcowa
TRW DF2389S
TARCZA HAMULC. FORD TRANSIT 06- PRZÓD
- wentylowany
- Średnica [mm]: 280
- Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 28
- Minimalna grubość [mm]: 25
- Ilość otworów: 5
- Wysokość [mm]: 54
- średnica otworu centrujacego [mm]: 93
- średnica otworu [mm]: 111,5
- Wymiar gwintu: M10
147,80 zł
Sprzedajemy po 2 szt.
Tarcza hamulcowa
TRW DF2390S
TARCZA HAMULC. FORD TRANSIT 06- PRZÓD
- wentylowany
- Średnica [mm]: 300
- Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 28
- Minimalna grubość [mm]: 25
- Ilość otworów: 5
- Wysokość [mm]: 54,5
- średnica otworu centrujacego [mm]: 93,1
- średnica otworu [mm]: 111,5
- Wymiar gwintu: M10 x 1,5
161,70 zł
Sprzedajemy po 2 szt.
Klocki hamulcowe kpl.
TRW GDB4000
KLOCKI HAMULC. PONTIAC TRANS SPORT 92-96
- ze stykiem zużycia
- Ograniczenia producenta: KELSEY HAYES
- Wysokość [mm]: 67,6
- Długość [mm]: 147,6
- Grubość [mm]: 17
114,60 zł
Pompa hydrauliczna układu kierowniczego
TRW JPR397
POMPA WSPOMAGANIA MERCEDES
- hydrauliczny
- dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
- z adapterem
- trójkątny
- bez koła pasowego
- bez zbiornika wyrównawczego
- Ograniczenia producenta: LUK; ZF
- Liczba otworów mocujących adaptera: 3
- Rozstaw śrub mocujących: 105
- Ciśnienie [bar]: 120
563,50 zł
+440,75 zł kaucja
Pompa hydrauliczna układu kierowniczego
TRW JPR507
POMPA WSPOMAGANIA MERCEDES
- hydrauliczny
- dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
818,10 zł
+419,74 zł kaucja
Tarcza hamulcowa
TRW DF4817S
ZASTĄPIONA PRZEZ DF2390S
Zastąpiony przez: DF2390S
- wentylowany
- Średnica [mm]: 300
- Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 28
- Minimalna grubość [mm]: 25
- Ilość otworów: 5
- średnica otworu centrujacego [mm]: 93,1
- Wysokość [mm]: 54,5
- średnica otworu [mm]: 111,5
- Wymiar gwintu: M10X1.5
162,90 zł
Wycofany z produkcji
Tarcza hamulcowa
TRW DF4820S
ZASTĄPIONA PRZEZ DF2389S
Zastąpiony przez: DF2389S
- wentylowany
- Średnica [mm]: 280
- Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 28
- Minimalna grubość [mm]: 25
- Ilość otworów: 5
- średnica otworu centrujacego [mm]: 93
- Wysokość [mm]: 54
- średnica otworu [mm]: 111,5
- Wymiar gwintu: M10X1.5
153,00 zł
Wycofany z produkcji
Pompa hydrauliczna układu kierowniczego
TRW JPR206
Zastąpiony przez: JPR159
- hydrauliczny
- pompa łopatkowa
- dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Pompa hydrauliczna układu kierowniczego
TRW JPR490
POMPA WSPOMAGANIA MERCEDES
- hydrauliczny
- dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
- ze zbiornikiem wyrównującym
- Ograniczenia producenta: LUK; ZF
- śr. koła pasowego [mm]: 130
- Odstęp od koła pasowego do pompy [mm]: 30
- Rozstaw śrub mocujących: 80
- średnica punktów mocowania [mm]: 8
- średnica przyłącza przewodu powrotnego [mm]: 7
- Rozmiar gwintu złącze przewodu ciśnieniowego: M16x1.5
- Ciśnienie [bar]: 100
Pompa hydrauliczna układu kierowniczego
TRW JPR496
POMPA WSPOMAGANIA MERCEDES
- hydrauliczny
- dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
- z kołem pasowym wielorowkowym
- Ilość żeber: 6
- śr. koła pasowego [mm]: 130
- Odstęp od koła pasowego do pompy [mm]: 30
- Ograniczenia producenta: LUk
- Rozmiar gwintu złącze przewodu powrotnego: M16
Pompa hydrauliczna układu kierowniczego
TRW JPR497
- hydrauliczny
- dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
- Ograniczenia producenta: LUK
Pompa hydrauliczna układu kierowniczego
TRW JPR502
POMPA WSPOMAGANIA MERCEDES
- hydrauliczny
- dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
- Ograniczenia producenta: ZF
Pompa hydrauliczna układu kierowniczego
TRW JPR505
POMPA WSPOMAGANIA MERCEDES
- hydrauliczny
- dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
- z kołem pasowym wielorowkowym
- ze zbiornikiem wyrównującym
- śr. koła pasowego [mm]: 130
- Ilość żeber: 6
- Odstęp od koła pasowego do pompy [mm]: 30
- Liczba otworów do mocowania: 2
- Rozstaw śrub mocujących: 80
- średnica przyłącza przewodu ciśnieniowego [mm]: 16
Łożysko górnego mocowania amortyzatora
TRW JSB146
- Oś przednia
- bez łożyska kulkowego
- Wysokość [mm]: 45
- Wymagana ilość: 2
- Wymiar gwintu: M8x1,25
- średnica zewnętrzna [mm]: 69,9
- średnica otworu centrujacego [mm]: 16,3
110,90 zł
Produkt chwilowo niedostępny